Stan....

Shiittt..
Att man kan bli så här utmattad av att gå på stan...
Iofs med "bastu" jackan som håller mej varm och fuktig.
Känns som jag förbrännt 2000 Kalorier under dagen..
Först prommis till Bergviken där jag dessutom svettats i solariet=)
Sen mötte jag upp brorsan och morsan på stan åså fikade vi på Åhlens..Mumma mys=)
Fixade brorsan present som han får på festen på fredag!
Sedan fyller Sussi 21 och ska ha en gåva hon med=)
Shoppade en leopard tröjja till mej själv samt ett vitt smalt nitbälte från Bik Bok.
Mjuka sockar från kapp ahl, en almanacka och en mjölk kanna till kaffet från Lagerhaus=)

Tog mej en avkopplande öl i soffan innan jag började laga middagen
= quorn enchiladas.
Nu var planen att måla lill toan..Men jag är fett jävla slut efter att ha burit alla påsar på stan och hem..
Stannade givetvist förbi systembolaget som fyllde två påsar..pjuuh..
Måste spara krafterna tills imorrn då det är arbete på schemat!!
God kväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0