Svin flue??

Ligger och kelar med Alvin ivanlig ordning.
Han är en riktigt mamma (Mia) gris och favorit platsen är kak hyllan=)

Har jobbat 7-12 idag..Mått dåligt som FAN!
Snuvig, ont i lederna mm...Orka blir förkyld.
Skulle ju träffa fridis idag men jag skippade de..
Rättare sagt vinden tog mej eller höll mej hemma=)
Tog mej en tupplur sen kom Linus och Sussi förbi och gosade med valparna.

Dom hade köpt massa hund grejer och Brunis fick en sjal som han bara var för SÖT i=)


Nä nu måste jag krypa under filten!!De blåser ju nästan in känns de som=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0