Treo........

Är just hemkommen från stan..
Fick världens huvudvärk samt illamående..
Vette fan va som hände..Köpte en Vitamin dryck från apoteket och tänkte efter när jag drack vatten senast??
Typ i söndags..2 l..Sedan dess?..Kaffe Kaffe och The.
Förklarar saken=)
Har iafl bytt in min data mus nu så ska snart lägga upp lite bilder från nyår och gänget.
För er som har mej på Facebook så finns de säker 50 bilder där att skåda!
Nu leker hundarna hel vilt i sin låda så ska gå å busa lite med dom.
Köpte sådana där mini mjukisdjur från ikea som storleksmässigt borde gå att latja med=)
Blir dom liggandes så är dom ju redan Tingys favorit leksaker.
Han har massakerat sönder säkert 20 stycken=)
Jooooo..På stan köpte jag även en topp från Gina Tricot. Ovanligt va??
Hmp..Fanns inte på hemsidan så blir ingen förbild innan outfit bild=)
Och outfit bild blir de ingen av idag då jag verkar ha sminkat mej i mörkret och tagit på mej min mörkaste foundation som i resultatet efter x antal snytningar gjort mej fläckig i hela ansiktet..hahaa
Heres the doggies any way=)


Kommentarer
Ida

Haha...jag visade precis Douglas videon och han stirrade på datorn och ville gå fram till skärmen. Funderade nog vad de där var för valpar och ljud. :)

2010-01-05 @ 22:30:01
URL: http://idanylen.wordpress.com
Linnéa

hehe, signe fick också fundera på var det där ljudet kom ifrån :)

2010-01-06 @ 14:23:27
URL: http://lejas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0