Trött..............

Fan
Jag är helt jävla slut.
Hjälpt Heidi bygga en matt avdelning igår och idag och inte faan är mattorna Lätta!!
Har träningsvärk innan jag ens hunnit slappna av..
Men de e ju positivt har man ett hårt arbete slipper man dyra kostnader på träningskort=)
Tänkte börja mecka på lill toan idag men jag e så jävla sluuut så får se om man orka börja rodda.
NU ska jag iafl laga middag. Potatis och morötter i ugn till de laxm grönsaker och citron/vin sås!
Mat, sömn, jobb och godis är mitt liv just nu.
Längtar redan tills lönen så man får unna sej nåt fint!!!=)
På lördag ska vi fira Frida som ska ha bad party!!!
De här bilderna är från förra året.......
Så här såg vi ut då=)


HAHA

Friis!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0