VAKNAAAAA!!!!!

Upp ur sängen och ut i det härliga vädret!!
Både jag och Erik mår oförtjänt bra idag så jag invigde mitt nya underställ jag fick av Erik i julklapp!
Han tyckte jag såg ut som en ko?

Varm och skönt blev de!
Varma är även mina  ullfårskinns tofflor fick jag av mor i julklapp oxså=)(på bilden)
Vad är en vinter utan tofflor??
En sommar utan sand?
Nu nu e jag bara trött...
Skippar pizzan idag och ska göra varma mackor istl.
Sen har vi bunkrat upp så vi har chips, ostbågar och dipp hemma!!
Im loving it!


Valparna växer och stojjar på!Imorgon ska dom få prova på mat=)
Hejps!


Kommentarer
Anonym

ja du ser faktiskt ut lite grann av vad man skulle kunna tänka sig en ko ser ut..

2010-01-01 @ 20:53:41
Anonym

förutom sängkammarblicken

2010-01-01 @ 20:54:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0