Baksmällan!

Japps..Misen vet hur man ska vara bakfull!
Igår (söndag) låg jag näst intill och kramade toalett stolen...så dåååligt var jag.
Eller så låg jag ned i soffan för att stå upp var i princip omöjligt=)
Så vad har vi lärt oss av den här fyllan??
Ja i nyktert tillstånd= Aldrig mer sprit
I fyllan= Vadå??en grogg går väl bra???=)
NÄ!Alltså im to old for sprit!
Trevlig kväll hade vi på varvet..
Grillade och  drack vin...för mkt vin..




Tingy satt och suktade efter havets vågor=)



På vägen hem stack Tingy iväg från mina ögon och så hör jag; MIa nu sticker Tingy!!!!!!!!
SATAN!!!!!!!!!
Kutar ned till vattnet och skricker kom Tingy... kallar på honom som en katt men han e lycklig i vattnet!!
ÖVER LYCKLIG!!så han simmar vidare och jag klättrar ut på sten blocken...Anders springer längre fram och vi ropar alla på Tingy som simmar och leker med vågorna..
Jag känner paniken att shiit nu måste jag hoppa i och ser de mörka nu djupa vattnet när Karin ropar att vi springer till andra stranden så kanske han kommer dit!
Och japps de gjorde han å jag har redan kastat av mej byxorna i tron om att måsta simma ut och hämta han..
Och nästan....han simmar mot land jag går i vattnet för att möta han  åså VÄNDER HAN OM!!!
hahaha lill skiten ville inte upp=),,Då blev de ett ofrivilligt dopp i havet för Mia för att få tag i han...
Och sur ja var på han sen...
Kolla nu när jag sätter ned han..han kommer att kuta ned till vattnet igen..
Och ja visst han sprang ned men denna gången fast i kopplet=)

Blöt Tingy som skämmes=)...
Efter ett bad åkte vi till Karin där ja fick bytakläder.

Tack för lånet bejban!

Sen ut mot krogen livet...En överfull färjan lockade inte så vi begav oss mot All star som va helt ok!

Girls night out!KUL=)
Grabbarna for å fiskade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0