Bensbyn!

Igår tänkte jag ringa Frida och bju henne på nån go lätt middag..
Men ser då på Fejjan att Malin hunnit före=)
De resulterade i att även jag fick följa med och käka!
Mkt trevligt!!Blev någon pasta Carbonara variant?tror jag=)
Kaffe och bulla på de sedan lekte vi med hundarna och Nicky ute på deras stora gård!

Blev avis på deras veranda=(.

Man får inte poasa när Frida fotar bara flumma=)

Friis tjuvar jordgubbar=) och Mallan kastar pinne med Tingy!

Sötisen!!Matade Tingy med säkert hundra skruvade makaroner hahaa=)


Sen kom myggen då ville jag hem hahaha HATAR MYGG!!!

Idag ska ja gå å sova tidigt!!Är helt utmattad av denna arbetsdag och att luften är kvav gör inte saken bättre.
Känns som jag inte får nå syre...=(
HUndarna har varit ensamma hemma länge idag...totalt under stimulerade så nu har vi busat oss slut!
God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0