En dag på Ikea med syster och Niklas=)

Som "Bloggare" är de ju suuper viktigt att fota allt man gör..*;0)
Och idag fick jag min aldeles egna fotograf  med mej=)
Här har ni en dag på Ikea........Med syster Elin och Fotograf Niklas "Baron"

Första turen med *Pärlan*


IKEA!!!!!!!!!

Lunch= Kyckling,bea och pommes=) Efterätt jordgubbs cheesecake!!*GILLA*

Systrarna Landström!!

Efter många om och men. Visningsex som inte var de och med hjälp utav tre expediter så fick jag mej min kastrull!!

Och efter liiiite mer hjälp av de gula arbetarna fick syster sej lite köksredskap=)


Sen hittade jag ett tyg!Med löv mönster på åså lite grenar..witch i löööve=)

Blev så glad att jag klippte dubbelt så mkt än de jag skulle hahaha

Men det var ju ett kap 19kr/meter

Och glädjen som blev när jag såg att tyget matchade mina nya diskborstar hahaa!!

Bjuder på den här Sis=)!

Kärlek roar kärlek!=)


De blev liite shopping=)..Handdukar , liten kaffepresso, ljus och ljusstakar.
Ordning och reda påsar, leksaker till Doggies och massa mer från Ikea.
Sen gled vi in på Skopunkten=)
Där hitta jag ett par skor!
Visar mer imorgon.
God Natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0