Fredags häng med Friis!!!!!!!!!

Ångest laddat att ha tagit ledigt en helg för speciella skäl åså blev man strandad i luleå=(..
Tur jag har goa vänner som vill hänga med mej iafl=)!!!
Idag plockade jag upp Friis på björx..rullade vidare till kronan och kastade lite onödigt skräp som mest bara skrotat i läggan...
Åkte vidare till Varvet där Donna fick äran att väcka Vickan med en hund puss på nosen=)
Efter lite besluts ångest om vad vi sku äta ttil lunch gled vi ned till Willys och införskaffade oss crostini, vitlöksost, brie ost, nötter och vitamin vell!=)

Satte oss nere på varvet/Gultsa och mumsade, pratade och hade de gott!


Liiite sol kom de iafl=)


Tingy var mest olycklig över att han inte fick bada och satt å trånade....=)

Men de blåste aldeles för kallt för att han ens skulle återfå värme i kroppen ...
Så nu är vi iafl hemma!!Har gjort Pannacotta som står och svalnar i kylen och har även tillagat Aioli som blev GRYM!!!!
Snart iväg på middag men skulle behöva en tupplur först!
Hade!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0