Oxfile på Varvet!

Fortsatte kvällen hemma hos Viktor och Frida. Blev bjuden på oxfile (godaste köttbit jag ätit faktiskt) med potatisklyftor i ugn åså hade jag gjort grymt god aioli som jag tog med samt vitchokladpannacotta som vi mummsade på efter en film vi fastnade å se på efter maten=)



Vi började hårt med slocknade till slut i soffan tillsammans med två utslagna hundar!=)
Tack för en underbar dag båda två!!

Nu ska jag he mej upp ur soffan och inta partystassen!
Planen var först min nya fina gröna kjol och linne men solen visar sej ingenstans så får bli långbrallor och paljettkofta isf de sku börja regna eller nå.
Livet e allt bra konstigt ibland men bara resa sej upp och gå vidare........
PUSS


Kommentarer
Anonym

de e rätt gumman =)

2010-07-17 @ 16:40:19
FRida

tankyjo det var awsome!

2010-07-19 @ 09:10:50
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0