VART!E bebisarna!!!!!!!!!!!

Kom igen nurrå å kläm ut =)

Igår fick vi, jag , karin och Gotland nöjet att få äta med Hög gravid Ellinor och Johan på Färjan!

Solen sken på som aldrig förr och vi hade de jätte mysigt!!

Jag åt två förrätter. Vitlöksbröd så klart åså en lite ceasar sallad och en ÖL!
Vad resten åt vet ja inte men allting såg smaksens ut!!=)

Jag bjuder på er=)!!!!!!!!*

Under dagen hade jag mitt typ första korta pass ever eller jag slutade tidigt!Jobbade iofs 7-16 men att sluta kl 16 och inte 20.30!!GRYMT!!!!
Inte bara hann jag pressa lite sol på balkongen med min vatten spruta..jag hann även kluncka i mej en iskall corona innan resan mot färjan=)!!

(och nej jag orkar inte photo shoppa mina bilder ...alla har väl sett mej på stranden redan liksom bah!)

Efter båt besöket var de fortfarande varmt och någon fylla var inte att tänka på så jag , karin å gottis köpte med oss glass och satte oss vid stranden på varvet och lät hundarna bada=)

Liiite sugen?=)


Skön dag...!


Kommentarer
Ida

Åj vad ni alla är bruna och fina! Vi måste nog ta en sväng på färjan när jag kommer upp också! :) Nu var Elli verkligen gigantiskt stor! Hoppas bebisen kommer ut snart. Kram

2010-07-16 @ 06:36:12
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0