NIKE LUNARGLIDE+ W

Jag behöver nya jogging skor och är fett sugen på dom här...........
NIKE LUNARGLIDE+ W

NIKE LUNARGLIDE+ W
Löparskor/NIKE LUNARGLIDE+ W från stadium.se
Någon som har testat å kan betygsätta??=)
Tänkte dom kunde matcha min nya Adidas jackor med rosa stripes=)

Skiter i att de e olika märken!
Hittade dom här oxså på stadium.se

NIKE AIR SPAN+ 7 W
Löparskor/NIKE AIR SPAN+ 7 W från stadium.se

Besluts ångest. Kanske sku ta å testa dom först innan jag bestämmer mej=)


Suuper blixten!!Ser helt sjukt blank och oskarp ut.

Men fina jackor va??=) Finns huvor i kragen!Gilla Gilla!!
Nu ska jag promma till Östermalm å låna parentesernas bil..Jobbar 13-20.30 åså personal möte på de...
Låååååång dag!
Puss på er alle!!



Kommentarer
anna j

jag har lunarglide...sjukt sköna :) ska använda dom hela sommaren när jag ska va ute och promma och bli smal igen :) skönaste skorna jag nånsin haft.

2010-06-16 @ 14:08:29
Em

Ooh snygg! köpte du adidasjackan på stadium?såg ingen sån sist jag var...

2010-06-16 @ 18:08:16
URL: http://darkwinged.blogg.se/
Sofia

Hej

lite långt bort kanske men dom fanns för 139 euro och 40% på det priset i "sport" affären i rajjala.

Ska nog säga hej och erkänna att jag tittat in här då och då utan att ge mig till känna tidigare :-)

2010-06-30 @ 23:54:56
URL: http://thehurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0