Fredag och min lediga dag??

Närå..Jag jobbar så hårt jag bara kan!
Idag tog jag mitt pick å pack mot storheden för att jobba mitt första Lindex pass i deras butik!
Gick ju på strålande bra och var inga konstigheter från mot city butiken annat än lokal och personal=)
Det var kul!!
Fick ju klä upp mej men glömde att ta en dagens outfit så ni får en måndagens outfit på min hm tröjja som är två storlekar too big!
Ska skapa om den därför den tråkiga bilden!Och passformen=)

Men grönt är ju sååå skönt=)=)

Tänkte sy in den.
Klippa upp ryggen lite.
Sy dit två gråa band så jag  kan knyta ihop en rosett där bak=)
Annars vill ena axeln bara ramla ned!

TO be Continued!



Kommentarer
Frida

Önskar jag också kunde sy, de är så ofta man hittar något snyggt men så finns den inte i rätt storlek :S

2010-03-22 @ 19:21:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0