Shoppat.nyss


Hoppas på att de är fina grejjer=)
Sökt en Mc jeansjacka med långa ärmar ett tag nu å den här från Gina T kostade bara 299:-..
Ett riktigt Klipp!!
Vill egentligen ha en från H&M som jag såg i en tidning här om dagen men personalen här i stan visste inte om den sku komma in å gören de får jag köpa två hihi=)
Större thisa så man kan gömma vinter love handles innan sommar kroppen ska skapas..haha *host*
SKa köpa nå riktigt GRYMMA silver smycken oxså..Sugen på ett längre halsband och ett par feta örhängen.
Och att inte glömma..Köpa Nya träningskläder som jag kan softa i soffan med=)=)

Nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan ställa om min mobil klocka..Vet inte om den ställs om själv eller inte?Men orka ställa om åså gören de oxså?
Nä de säkra före de osäkra..
Ska jobba imorgon sen blire go middag hos mor för att fira henne och mormor som fyller år!!!
Go kväll!!


Kommentarer
Eve

Har också spanat på den där Gina-jackan... Så snygg, så du =)

2010-03-28 @ 09:37:53
Mia

Yeee babi!!!!!bara så du vet brukar jag försöka kommentera din blogg men den går nästan ALDRIG!!!!du måste byta till blogg.se

2010-03-28 @ 10:05:55
URL: http://miahh.blogg.se/
Eve

Ojdå... vet att det krånglade i början. Ska kika på mina inställningar igen =) ...och fundera på blogg.se

2010-03-29 @ 16:37:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0