Friiday after night

Rolig fredag ja fick då??Neeee
Eller jo stan va ju skön..Planerat in Bio men så somnar Erik på soffan så vi bestämmer film på datorn istl..
Men först ville Erik jogga så jag tog cykeln med Alvin i och rullade på breve=)

När vi kom hem va filmerna fortfarande inte klara=(
Blev zappa. Åså fick jag huvudvärk..för hundra sjettio elfte gången den här veckan!!!
ÅÅHHH...Tror jag e socker beroende..BLir allti socker sugen på jobbet när jag jobbar till halv nio..
Konstiga mat tider så middagen blir ju inte förrens nie.
Nåja bakade oss en nyttig bär dessert go flickvän som jag är=)
Vi ska ju snart på beachen så lite vill vi allt hålla igen=)
Shiiiiiiiiiiiiiiiit nu e jag stressad!!!
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0