Helvete så Han har de bra!!!

Ja han Erik alltså!!!
Inte bara är jag världens Bästaste MIA Utan även en GRYM kock!!!
Till Middag..Ugnsbakad lax på ett spenat täcke med kokt potatis, sallad, avocado och vitvinssås!

Till Lunch blidde de bulgur sallad med vegsnitsel å lite bea=)


Och hur Bra har inte vi de när vi igår bara skulle till Rutvik på en fika..
När vi kom dit hoppade Erik in i bastu bygget oså blir vi bjudna på grillat kött, potatis å rotsaker i ugn...MUMS!!!!!



Till efterrätt fick vi fet jävla go chokladtårtan med mumsa i och jordgubbar på!
Men efter de sa min laktos mage ifrån å jag låg å kved av magont resten av kvällen=)
Men så VÄRT!!!!

Alvin buste med Alma och Majja=)

Jag övade barn hållning med Donna=)
LÄmnade Alvin på kvällen...Sååå sååå tomt=(

Han e så kärleks full å GOOOO!!!=)
Och kul har dom alla haft=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0