Hipp Hipp HURRA!!!På din födelsedag!!

Idag är ingen vanlig dag idag är Ida Nylens födelsedag!!!!

Iår har Ida flyttat tillbaka till Dalarna där hon fått jobb så iår har vi inte fått chansen att fira henne ordentligt!
Men de gjorde vi STORT förra året då vi gav henne uppdrag..

ja nästan lite möhippa vare över kalaset=)

Men kul hade vi med lek, sol å picknick=)





Idag blire jobb hla dagen typ...Skulle vara ledig igår men så frågade chefen om jag kunde komma in några timmar!Givet tänkte jag med tanke på alla vita dis moln..hann nog bara dit så var solen framme=)
Men shitt jag hade aldrig orkat sitta i den gassande värmen igår.
Det var nog de lilla jag satt när jag kom hem=)
På kvällen hade jag å karin  vårat vanliga tjej mys=) Med glass å allt vad tisdagarna innebär=)
NU ska jag laga lite lunch att ta med med!Ska testa den nya lätt cremefraichen Vitlök/parmesan ost med lite kyckling å pasta!MUMS!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0