Kaa Ching!!!!

Idag damp det ned lite semester stålars i bank kontot=)
JObbade ju på Parelle Cosmetics förra året å hann arbeta ihop 10 semester dagar.
Jobbade ju bara 20-30H/veckan så inte så mkt pengar att hurra föraa men de räcker gott å väl till rese kassan när vi drar mot Turkiet!!
Har en purken Donna liggandes i soffan breve mej..Hon har börjat löpa idag för första gången sedan valparna kom å hon OGILLAR löpskyddet=)

På tal om småååå söta bebisar=)
Vi var ju å hälsade på hela Eriks brors familj i tisdags och hur mysigt är de inte med dom SMÅÅÅÅ!!!!

Vill ha NUUUU!!!!=)

Milton!

Vi busade med deras dotter Nova som snart är två år!=)

Erik gör elefanten hahaa tyckte Nova var jätte kul=)

De va regn i Luleå när vi åkte  men sol när vi kom fram i skellefteå så lekte ute oxså=)


Jaa eller killarna=)

Efter lek och bus blev vi bjudna på den godast lax soppa jag smakat!
Lite kaffe på de sen drog vi hem......

Hur SÖT var man inte=)!!!!!!!!!!

Thats it folks nu måste jag duscha å ta en nap innan jobbet=)
Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0