Lyx Frukost!

God morgon allihopa!!!
(dagens Mia)=)

Eller kanske eftermiddag?!?
Idag har jag stigit upp kring nio och börjat med dagens middag att ta me till wörk!
Blev laxsoppa=)

Recept:
Lax
vatten å buljong
Röd curry pasta
kokosmjölk
valfria grönsaker
jag tog morötter, purjolök, squasch, rödlök och gul paprika!
Mums!
Sedan äter man ris i med de e ju valfritt=)

Tror jag ska göra min blogg till en Mat blogg!?
Älskar att göra mat å e rätt på hittig å eftersom jag jobbar hela tiden har jag ju som inget roligt att skriva om haha..man hade ju vela berätta om alla händelser på jobbet med sånt tycker jag man håller utanför blogg världen!
Nu ska jag iafl borsta tänderna efter min super frulle med gröt, alspånsrökt havreknäcke, ett ägg, oboy å gott kaffe i våran fina MArrimekko kopp!=)

Then off to work
Todelooooooooo!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0