Räknar dagarna till sol och bad=)!!!!

Idag gömmer jag mej i kamouflage.....

Vädret är dystert och trist.
JAg har haft svårt att somna i över en veckas tid nu vilket har gjort mej
Extra..
Tjurig
Sur
Envis
Allt känns bara bläääääää.....
Kanske för att jag har haft vad jag kallar för min "helvetes" jobb vecka..
Jobbar maaaaaaassa dagar på raken men så kommer dröm ledigheten och jag e fri fre-tisdag=)
Brukar ju oftast ta på mej extra arbete på nån av jobben iafl=)
Får se hur jag göööööööör.

På söndag e de EN VECKA KVAR TILL ALANYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sola och bada med Pinja Choklada!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0