Valborgsmässoafton!

Fast dagen efter!!
Då brassade vi igång elden här hemma på malmudden=)


Jag vill ju faktiskt oxså grilla och dricka bärs!
Vi var de vanliga gänger minus MAri och Anders som jobbat hela dagen.



Bjöd på en jätte god pasta sallad åså fick man ta med de man ville grilla!
KArin å Gottis hade gjort en chokladkaka med mousse på som var suuuuper mumsig=)
Spelade lite Kanasta och äntligen lite WII!!!!!!!!!
Wieie!!!!!!!!Så roligt de var=)

Boxa Boxa!!=)

Jaaaa..vart tvungen att öppna upp knapparna på kjolen för åt på tok för mkt för att ens orka röra mej=)

Erik va HEEElt galen=)
Jag råkade däremot smälla till Alma på nosen när vi "bowlade" Annars gick allt bra och de var svinigt roligt!
Har tom träningvärk idag..hu hu huj...=)
Ikväll blire ligga å glotta tv...all night LONG!
E helt slut..over time idag oxså=)
MONEY!!!!!!!!
Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0