We are going too Turkey land!!!!!!!!!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!=)
Tänkte först dra värsta Maj Maj Måne. Jag kan lura dej till skåne skämtet.
Med att jag och Erik adopterat en lite unge...
Det hade ju varit fantastiskt roligt de med!
Men nu är fallet så att vi har bokat in en veckas semester i Turkiet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ett litet hotell bara 250 m från Kleopatra stranden=)


Kandelor stadshotell - Många skandinavers favorit!

I hjärtat av Turkiets mest populära badort, Alanya, ligger det välrenommerade stadshotellet Kandelor - känt för att ha många stamgäster. Bor du här har du nära till allt; fin strand, mysiga caféer och restauranger och bra shoppingmöjligheter.
Kandelor är ett klassiskt Nazar stadshotell med All Inclusive, pool med barnpool och stora familjerum med plats för upp till 4 personer. Hotellet ligger i ett lugnt område endast 250 meter från den populära Cleopatrastranden, och med närmaste shoppingcenter bara en kilometer bort.

Jag hoppas vi kommer att trivas och slippa alla otrevliga turist åkommor=)
Vill sola, bada och äta god mat!Lite shopping skadar ju inte heller!
Har ni nå förslag på äventyr att göra/testa i närheten av Alanya så får ni gärna skriva av er=).
Har bara varit i Turkiet, Marmaris när jag var 13-14 år men där fanns de hur mkt som helst att göra och se minns jag.
Nu inväntas Taxfree katalogen och snart kan man börja packa!!
TOO THE BEACH!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0