Crosstrainer

Har länge funderat på att köpa mej en crosstrainer. Men tyckt att dom är stora och tar plats.
Men nu har vi fått in denna på jobbet.
Lite mindre och finare än den vi sålt innan!!=)

Fast frågan är ju hur mkt jag kommer använda den då jag hatar att träna??haha
Men lite fastare lår sku ju inte skada!
Den tål att tänkas på iafl=)
Enbart 1895:-

Mår förvånandsvärt bra i mitt liv just nu!Kanske lite för bra=)
Njuter av livet med allt som hör där till.
Godmat, kaffe, snus, godis, CHOKLAD och bästa vännerna!
De har ju därmed resulterat i att jag nog snart gått upp mina "trasiga" kilon och vill inte bli nå goare än så här=)
Äter bra frukost, bra lunch och bra middag. Alltid fullkorn och nyttigheter.
Men mitt chokladberoende har börjat gå i överstyr och film kvällarna har resulterat i aldeles för många Indian cheddar popcorn....
Nä nästa vecka blire ost(lakotos känslig= blir uppsvullen)  och småätandes STOPP!
Chokladen kan jag bara inte vara utan...äter ju ändå mest mörk och den e bara så bra för min själ!!!!!!=)
Och nej jag är inte tjock känner mej bara fluffig och uppsvullen and it has to gooooooo...;0)

Brun och Härlig?JA TACK!!



Kommentarer
Ida

En sån där skulle jag också vilja ha, är det på rusta de säljer dem? Var där igår och gjorde lite fler fynd.Det är bara att bli allergisk mot konserveringsmedel, då har du inget annat val än att leva hälsomsamt! :) Vad härligt att du mår bra! Det gör jag med!

2010-11-05 @ 07:26:33
URL: http://idanylen.wordpress.com
Mervi

För att få bra resultat med Crosstrainer så bör svänghjulets motvikt ligga på minst nio kilo! :) Jag köper en snart från Team Sportia som är nedsatt till 3.499 kronor! Jag längtar!

Ha en fortsatt trevlig helg! Pöss

2010-11-06 @ 19:57:17
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/
Anonym

vad är cheddar popcorn, jag vill äta det tydligen iaf!

2010-11-08 @ 22:32:10
Anita

Jag har en crosstrainer som jag köpte för ungefär ett halvt år sedan.

Om jag kommer ihåg rätt så är det viktigt att crosstrainern har ett hjul som väger en hel del. Jag kommer med säkerhet ihåg att försäljaren kunde mycket om alla typer av crosstrainer och jag fick bra hjälp. Prata gärna med flera försäljare i olika affärer för att "lära" dig mer om crosstrainers. Då har du chansen att göra ett bra köp.

Lycka till!

/Anita



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0