Hårfix!

Hejsan alla rara!!
Har precis hoppat ur duschen och sköljt ur min hårfärg=)
Färgat utväxten till körsbärsröd på över håret å underhåret i kastanj!
Helgen som varit gick inte i planeringens tecken...
JObbade extra i fredags 7-14...Skulle köpa kamera efter de och på kvällen gå till Kirsi å käka go mat sen och se på Raised Fist!raised-fist
Men strax innan lunchen kring 11 fick jag typ migrän attack så tog en treo men gick inte över...åt lunch och väntade men gick fortfarand einte över...böev illa mående så tog en till TREO....Åkte hem för att vila...
Kring fem sex tiden hade de fortfarande inte gått över så fick ta en till treo och ställa in hela kvällen..
Bajs!!
Hade jobb hela helgen så sömn blev prio men lördag mornn mådde jag fortfarande dåligt och huvudvärken kvar...
Kanske var de stress eller utmattning??vad vet ja jobbade på och mot kvällen kändes de bättre!=)
Blev en härlig bastu mot kvällskvisten och tre öl på de sen dog värme grejjen=)
Såg klart Prince of Persia...heeeeeeeeeeeeeeeeting Jake!!*gilla*
Söndag jobb åså idag ledig=)
Så idag SKA JAG KÖPA EN KAMERA!!!!!!!!!!!!!
Och förhoppningsvist blir bloggen lite roligare med lite nya bilder och inte bara massa gammla som jag tar från fejjan!!
Nu ska ja göra mej fin!!
**PÖSS**


Kommentarer
Carro

Det finns ju migrän medicin som jag har hört verkligen fungerar, zoomic nasal eller vad det heter. Det är som ett nässpray man sprayar in och det ska bli bättre inom en timme. Vet många som använt det och då har dom haft sån svår migrän att dom kräkts, fått tunnelseende och ljud/ljus känsliga och det har försvunnit med den medicinen. :) En sån är ju alltid bra att ha med sig :)

2010-11-29 @ 14:49:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Anonym

Du skinner finare än solen! ;)

2010-11-29 @ 20:03:27
Mia

Men oj oj då!!Vem ere som ger mej dessa komplimanger??=)

2010-11-30 @ 01:08:17
URL: http://miahh.blogg.se/
Anonym

Du har inget en aning? :D

2010-12-01 @ 18:53:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0