Lussekatter

God kväll!
Sitter i soffan härligt nyduschad och väldoftande=)
Har jobbat 7-16 idag och direkt jag kom hem började jag baka!!
Idag blev de Lusse bullar=) MUMS!
Tog slut vetemjöl så fick ta Dinkelmjöl istl.
Blev även utan russin då de var stenhårda.
Tänkte göra kaffe till men insåg att jag var sugen på Julmust!
Har ju ingen julmust så får bli Pepsi Max!
Nu ska de avnjutas=)
Äntligen!
Just ja!!Efter de ska jag hämta mina Matsumoto 3 ;0)
Bjud nu med mej ut  så jag får tillfälle att inviga allting nytt!!
*Kram*:0)
                     


Kommentarer
Ida Nylén

Söta Douglas där var han inte gammal! Du glömde väl inte saffran den här gången va? ;) Gott med lussekatter!

2010-11-09 @ 20:50:32
URL: http://idanylen.wordpress.com
Bosse

Frågan är om du skulle gå ut med någon okänd som hittat din blogg av en slump :)

2010-11-10 @ 19:25:53
MissCM

men guuuud vilken söting! :D

2010-11-13 @ 21:54:05
URL: http://misscm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0