Mia Virr Panna!?

Ja herre jesumen...
Häromdagen när ja kilade ned med doggsen så kom ja på att just ja ja glömde låsa dörren så sprang upp och drog i dörren som då var låst!?
Men va fan...tog jag nycklarna??
Står å söker i fickorna när helt plötsligt grannen öppnar dörren varav ja kikar ned mot brevinkastet och säger ..
OJ!!!!!!!!!!!Jag tog fel dörr och börjar ap garva..haha..åh här står ja å söker nyklarna=)
Han bah de e luuuuuuuuuungt=)
Inte första gången de hänt men däremot första gången någon varit hemma haha=)
Sen idag då när jag parkerar så tänker ja att va fan så där ser inte min motorvärmarsladd ut nu har nån stått på  min plats IGEN!?!?!svär lite....tills jag inser att de e ju faktiskt jag som parkerat fel ca 3 platser bort haha..

Sån e jag...Jag är en slarver...tappar bort saker. LÄgger dom "där" så vet ja till nästa gång?eller..inte?
MIa Virr panna
Antingen Älska eller Hata de...jag ser de som en charm i mej=)



Kommentarer
Anna-Karin

Det gör jag med goding! ;D

2010-11-18 @ 20:49:00
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0