Tja!!!

Jobbat 7-14 idag!Skönaste dagen JA!
Gick till ica MAxi för att inhandla matvaror till middagen ikväll då jag ska bjuda Elli och Karin på nå gott vegetariskT!=)
Frågan var ju bara vad????=)
NU sitter jag i soffan..håller på att somna och ska nog ta mej en tupplur.
Vaknade av mej själv 05.10. Panik täppt i näsan..fasr ändå inte
Försökte somna om men de gick inte=/
JÄvla nässprays beroende!!Fick ju pallra kall rumpan upp då jag har ångest över att inte kunna andas!
Annars då??
Som vanligt tisdags häng med Karin. Plus att idag kommer Elli och Elias oxså=)
SKa bli super mys..tända ljus överallt...kanske baka en kladdkaka??
Våran sist va ju så satans god=)
Men först en tupplur!!!
*Pöss*


Kommentarer
Marie

Lät ju mysigt host

2010-11-02 @ 20:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0