Vad händer när man äter mycket choklad


     
        
           
        
  
  
 
Resultat   
  
  
  

 DU BLIR BRUN!!!          

Fick den här på mailen...Haha tack för den MARI!!
Att jag har ett choklad beroende förnekar jag inte..Hur många av er har enbart en choklad låda i kylen??=)

Sen har jag även en snackslåda i skafferiet oxså haha...
GoTT Monster kan man kalla mej=)
Men lika Go och glad e jag för de!!!!!!!!

NU ska ja dra in på stan och förbi BIKBOK som har 50%HELA butiken enbart idag!!
Inte för att jag behöver nånting?!=)



Kommentarer
Anonym

Riktigt snygg

2010-11-21 @ 20:52:17
Anonym

Riktigt snygg

2010-11-21 @ 20:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0