Bagare Mia!!

Softa jobb dan ida!8-15...tiden har runnit iväg snabbt=)
Lite mat shopping på Ica MAxi!
Sen for jag hem för att baka...tre timmar senare satt ja fortfarande fast i internet träsket och hade beställt ett par skor fastän de bara var receptet jag skulle hämta från datorn=)..
Hoppas nu bara dom passar=)=)
Tvätt tid 18-22...super spännande....
Under tiden har jag iafl tagit mej till att baka två sorters bröd=)
Ett morotsbröd med nötter och dinkel. Åså frukostfrallor med dinkel, vetekross, linfrö och kli..
Suuuper nyttigt!!
MIddagen blev lite sen..just käkat kring kl 21.
Thai Kycklig soppa åså varmt bröd med ost!!

Satan i gatan så smarrigt de var!
Soppa e så underskattat!!
Jag som e singel bo och gillar brö ska börja varma soppa istl för att laga mat!!
Doppa och svälja..Mums=)
Piece a Cake!!
Nu ska ja hopp i dusch!När löningen kommer ska ja färga håret less på de jag har!
HIttat lite gamla bilder=)
Kanske rött igen??

Från November 2009.
 HÅR ÅNGEST!!!!!!!



Kommentarer
Ann-Helén

Släng upp dina brödrecept! Jag är nyfiken :)

2010-10-20 @ 23:18:06
URL: http://anniehs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0