De suuuser i vinden!

Satan vad de blåser och är kallt ute.....
De e fan bah så man blir förbennet!!!!!!!!!
Nåja...Ikea igår..Shoppa för dryga 3 lax fick mitt köks bord som jag ska skruva ihop imorgon då jag e ledig=)
Sakta börjar lyan bli min egen...=)
Imorgon ska jag även ställa mej i kö för en ljusstake jag vill ha från Pentik!Kostar bara si så där 900:-!!!!!!
Men nu har jag funderat å vänt å jag ska fan HA DEN!!!!!!!!!!!!!
Såååååååå jag=)
Ska även hinna med Anniz och Edvin...Sola, slipa och måla mina bar pallar svart..ta en sväng om på stan...kanske shoppa nå kul ?!=)
Just ja!!Mitt vardagsrum ekar så har ni/du ett runt bord att sälja mej hör av dej=)!!!
Dags att kolla kontot..inte lika kul hehe =)
Se yaaaaaaaaaa
                                         


Kommentarer
Anna-Karin

sexy mama! ;D

2010-10-07 @ 10:28:24
Sofia

Hej Mia!

Jag brukar läsa din blogg och blev snopen du och din kille ska separera, inget här på bloggen har antytt det ni har verkat så kära. Men nu vill jag fråga dig något jag undrat över. Det är så att jag inte bott i Luleå så länge och skulle vilja göra en tatuering och du har ju en del och därför undrar jag vem som tatuerat dig. Detta är något jag funderat på i säkert tio år men jag vågar inte för jag litar inte på att det blir bra. Men du har ju någon som verkar skicklig och som du kan rekommendera. Tacksam för svar.

2010-10-09 @ 10:15:40
miahhh

Hej!!!Kul att du skrev=) Jag tatuerar mej hos Thomas Hallbom Liljedahl!!PÅ Aeon Tattos inne i killer queen frisör salongen=) är rätt lång vänte tid men han e grymmast!!!släpper tider den första varannan månad=)...0920-67073 Kram på dej=)

2010-10-09 @ 19:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0