God morgon, middag och kväll!!!

Hela dagen har spenderats med mina tjejjeor i Piteå!!
Vi har shoppat ätit och fikat=)..Lilleman Elias fick oxså vara med men var inte alltid så nöjd.
TUr han e så söt ändå=)
Lite av mitt inköp til lägenheten;

Till Tvätten=)


Tavla till köket.

Roliga bakformar och drinkskedar=)
Skål Smått & Gott 15cm svart/6

For all my Candy=) 

Till mej blev de enbart ett leopardlinne från Gina Tricot.


Hann med en Dagens shopping outfit on me innan kameran dog som vanligt!

Enkel vit topp och grå kofta!Jeans. Lätt att ta av och på!Mkt viktigt vid eventuellt shoppingprovandes=)

Får se om man får sej nån sömn inatt då de råder världens oväder utanför mitt fönster.
Och kommer allt bli till is imorrn e ju frågan om man tar sej till jobbet??
Suck..hatar KYLA!!!
Puss god natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0