Halojj alla blogg läsare=)!!

Som många av er säkert förstått e min datorn nu inne på lagning och de får ta den tid de tar då de e en bekant som fixar när de finns tid över=)!!
Och mitt i allt är de flytt kaos..
Ja..Jag och Erik ska seperera. Thats It..Så Skippa frågor och funderingar..=)
Så imorgon ska vi till Ikea tillsammans!!Jag behöver möbler som han tar med sej och han behöver sådant jag sparar=)..SKa bli grymt skoj!!I löööve Ikea!!
I helgen va ja iafl ledig ..min första helg på 2-3 månader???
Då bjöds de på tjej middag/Fest hos Kirsi!
Vi fick go lasange och massa gott snacks=)
Tjej tjatter och hårtuperingar..ja ni vet tjej fest=)Riktigt skojj!!!
Hann få två bilder så bjuder på dom sen dog kameran=(..

14 veckors gamla Alice!!!!GOAST!!!

 KArin å Kirsi har fotat mer som jag kanske bjuder på sen för er som inte har mej på facebook!
NU måste jag läsa ikapp några bloggar!!ligger som liiite efter=)
Kram påer


Kommentarer
Ann-Helen

snygg du var i klänningen! var har du hittat bältet?

2010-10-04 @ 23:19:12
URL: http://anniehs.blogg.se/
Mia

Tack så mkt!!!Bältet är från Hm i stockholm=) Typ 98;- Stålars!!

2010-10-06 @ 23:44:54
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0