¨JAg är så GLAAD!!!!

Efter en hård arbetshelg kom jag hem till en ny tapetserad hall!!!
Har köpt billiga tapeter från jobbet. Svarta med lilla blommor och grå rankor på.
Och resultatet blev så mkt bättre än jag kunnat ana=)!!!
HAr sedan köpt till en fin körsbärslampa som ska upp på mina nya svarta hylla som oxså ska upp!

Krokar ska upp under och en spegel på andra väggen!Fy faikens så fint de kommer bli=)
KOmmer upp bilder när allt e klart=)
Annat nytt till hemmet e mitt köksbordfrån Ikea..
BJURSTA Barbord brunsvart Längd: 110 cm Bredd: 110 cm Höjd: 95 cm
Beställde stolar från Ellos till i fredags och om dom är topp fina beställer jag två till=)

Annat som får mej på bra humör är bästaste Anniz och Elli med bebisar=)
I fredags hängde vi ihop på en lunch at Olivers...MAten var grym i vanlig ordning men deras salladbord som brukar vara kanon var tråkig och tunn....
Lill Edvin ville inte sova så fick sitta bebis pass medans anna åt och lagomt till efterrätten vaknade även Elias...
Bebis mys i MASSOR!=)

Helgen har jag druckit lite gott och bara varit=)
 Igår bla härligt rödvin till min underbart goda renstekspizza=)
Idag söndags måstet Pepsi Max. NU blire krypa ned med doggsen under filten..
Börjar kl 8 imorgon och jag e ssååååååå tröttt
Kram på er alla=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0