Monday

Sitter och vilar.. E helt slut av att ha skruvat ihop mina fina köksstolar som kommit!
Dom var rätt skrangliga alltså kanske inte den bästa kvaliten men jag är ändå fett nöjd!
Sitsarna e i fusk mocka så ska spraya dom med impregneringsspray innan jag skruvar fast dom=)
MIn cp kamera har slut batterier men jag hoppas de blir ungefär så här fint!=)

I helgen hade vi personal fest hemma hos mej!!Kameran dog så klart men Alina fotade med bra kamera så förhoppningsvist mailar hon lite bilder te mej!!!
Blev ingen utgång utan vi satt här till kring 2..jag var helt död igår å sov mest hela dagen...ja då jag inte åt hamburgare, pizza och ostbollar=)!!
Idag har ja haft kort dag på jobbet. Firat Marias födelsedag med en fika på stan=)
Imorgon e jag ledig likaså onsdag!!Då blire tjej tripp till PITEÅ!!!
Åså middagsmys i Rosvik!!Kul vi ska ha=)

*Gänget Hallowen 2008*
Todilej hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0