Myyyyy Goodh!!!

Så jävla PROPP MÄTT jag eeeeeee!!!!!!!!
Lagat Tacos till mej själv idag!Stora tortilla bröd och en jävla massa quorn färs!
ATt jag skulle vara så här grym på att laga mat til mej själv fastän jag bor själv trodde jag ALDRIG!
Annars brukar de bli fil å flingor mesta dels!
Fortsätter jag så här lär jag vara en härlig säl lagomt till vintern...kan ju iofs vara bra då jag hatar kyla och lite fett på kroppen ska nog hålla mej varm=)
Ett annat beroende jag har e CHOKLAD!!!!Kan inte få nog=)
I skåpet på jobbet finns alltid mörk choklad och riesen. Likaså här hemma i kylen=)
Av mina arbetskamrater fick jag i lördags en fin orkide och en påse med olika choklad sorter.
Däribland fanns Marabous nya sensation Double Créme & Wafer.
Bland de goaste jag ätit faktiskt!!
Men farligt att ha hemma..kan inte få nog=) Går å små äter dom heeela tiden!
Shiit så tiden rullar iväg..snart kommer karin över på en Go tjej kväll!!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0