Stug helgen...

I några års tid har vi vid den här tiden på året haft en helg då vi varit i KArins och MAris stuga...
Vi dricker öl, äter god mat, badar badtunna, bastar, spelar spel och promenixar.


Men iår missade jag den då jag jobbar så mkt helger..(två av tre) så är de svårt att byta bort!
Så i helgen var iafl gänget där..Utan mej dock=(
Och skillnaden iår förutom att jag blitt singel och  Ida flyttat till dalarna e ju att Elli och Johan fått en liten knott!
Tråkigt att missa allt mys vi brukar ha....=(...Men jag är så glad att vi fortfarande håller ihop!!
Ni Är Bäst Allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0