Tlötter idag.......

Vaknade upp..var trött..käkade frukost..fotfarande trött.
Gick tillbaka till sängs...trött..
Lite tv på de...så trött.
Koka kaffe å äta kakor...nä ännu trött.
Vad gör man när man e trött?
Jo far till mammsen å blir bjuden på go fläskfile med onyttig pepparsås=)
Riktig grädde= aj aj i magen;0)
Just nu. Fortfarande lika trött.
Nu ska ja iafl färga håret. Köpte rött och kastanj..
Som sagt hår ångest!

Rött?

Kastanj??

Rött??

Äsch fan nu kastar jag i skiten!!Får bli en blandning=)!
*pöss*


Kommentarer
HeidiK

Jag tycker blont ;)

2010-10-23 @ 09:08:29
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Mia

Hahaha men gere girlfriend=) Har du nånsin sett mej blond???=) haha asg

2010-10-23 @ 11:15:14
URL: http://miahh.blogg.se/
sussi

Rött =)

2010-10-23 @ 16:42:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0