Aztek(a)e

Efter jobbet gick jag förbi Ica MAci å fyndade 2Kg hushålls ost för 29.90Kr/Kg..
Ett riktigt KAP!!HAHAHA
Inhandlade även Pepsi MAx och Portello light.
Tog bilen förbi Bergvikens Pizzeria och köpte hem en Azteke pizza..

Väl hemma mummsar jag i mej första två bitarna. Öppnat Portellon som SPRUTAR över hela min jävla Pizza och allt runt omkring,...
Pizzan blev satans dyng blöt!!!!!!!!!!!!
Så jävla jävla less jag blev...Fick typ torka av pizzan =(
Blev så less att jag ides inte ens äta upp hela utan började mummsa i men Polly istället mitt i all  irritation=)
På de har ja fått ont i huvet..
Förmodligen nångon slags fett och socker chock då jag levt på Weight watchers micro mat hela veckan!
Favoriten..
Imorgon e jag ta mej fan Ledig och då ska de FAN vara sol så jag och Anniz kan gå ut med Edvin och promma å snacka massa skiiiit!!!!!!!!!=)
Åså busa med lill Alvin mot efter middagen.



Kommentarer
Juha

Woot??du är o handlar pizza 20 meter från min crib och du kommer inte ens o säger hej... Vilka fasoner!! Hade du kommit upp o hälsat på hade portello incidenten aldrig inträffat!! :)

2010-09-12 @ 20:51:53
URL: http://spookface.wblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0