VIIIIIlken HÄÄÄÄrlig dag=)!!!

Jag verkar ha hamnat i någon sova varannan dag bra vecka!Igår va ja vaken till ta me fan kl 2 å bara kunde inte somna=/..
Vaknade däremot straz efter åtta pigg som en lärka!!
Hoppade upp ut med hundarna innan värsta skuren åså tog ja bilen å drog å solade...skööönt!
Fräknarna fick form igen..Lilla Pippi jaa....
Ingen frukost hemma så stannade på kvantum där jag träffade världens bästa morföräldrar!
Morfar stressad som vanligt hahah och mormor orolig att ja äter för lite..
Köp LAx sa hon haha jo men kolla här har jag...Weight watcjers Micromat Salomon=)
Fick godkänt=)!
KÖrde vidare mot Elgiganten..Där gick de inte lika bra=(..Kameran var slut och likaså routern jag skulle ha..
Men har bestämt mej för att beställa den istl=)
Nu ska jag göra mej klar för jobbet!
Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0