Bra Start på löningsdagen=)!!!

Imorse började jag med att betala bort ALLA räkningar....
Stressa till Anniz och tok myste med Edvin medans hon gjorde sej klar!!
Såå jävla söt prutt!!!
Lite lätt shopping på stan blev de...Bla boyfriend fit jeans, leopardtrollor=) , Grön Thisa från Vila.
Döö sköna!

Gled in på nyöppningen av Åhlens som hade 20% på ett köp!Så köpte ett nagellack, vattenfast eyeliner och en kaffe termos kopp!!
Var ute efter en snygg bh men de e ju fan helt omöjligt!!!
Nu e jag iaf hemma och helt PUST slut....Plut a la Botox??Tror jag skippar hahaha

Höga skor på stan så fötterna säger Aj Aj !
Funderar på vad man ska göra ikväll??Har liksom inga måsten...
Kanske tar å skapar nånting=)
Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0