God morgon!!

Börjar sakta men säkert känna sej som en människa igen=)
Behövde ingen sjukskrivning idag då jag ändå är ledig men nu e frågan om ja orkar jobba imorgon eller inte.
Får ta trapp testet. Då känner man direkt om man orkar med livet!!
Den e JOBBIG!!!
Ingen feber idag, knappt nå snor, halsen e bra och helgens bravader läker med tiden.
Har dock lock i örat..tror de e mina ear pluggs som spökar men utan dom kan ja inte sova.
Så Idag blire att vila så jag orkar med jobb veckan.
Har rätt sköna pass och förstående arbetskompanjoner om ja inte sku orka med allt arbete.
Har ett projekt i gäst rummet som jag kanske fortsätter med...
ett ord MYS!!!!!!!!!!!!

Jag å Karin hade en topp härlig lördag!Började med en skål med godis - Massa choklad!
Såg filmen Back up plan med J-Lo..Skit Rolig!!Toppat med en skål ostbågar=)
De var gött!!!


Kommentarer
Ida

Vad skönt att höra att du är på bättringsvägen! Skönt om dig! Kram

2010-09-20 @ 15:19:54
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0