God morgon!

Loong time noo see....
Ställde klockan på 10.10 idag...Vaknade kring 8 av att nån körde en jävla kärra här utanför...
Då vaknade även hundarna som var världens goaste=)
Efter helgens bravader har inte datan fungerat som den ska..jävla BRUUDSS!!
Nä skämt å sido....Sladden måste absolut ligga i rätt läge annars dör den vilket den gjort nu hela helgen.
I lördags hade jag middag här för andra hänget!
Frida, Ida, Johanna och Malin!Jag bjöd på typ taco kyckling paj?
Och Johanna gjorde god choklad sås till efterätt!Åså massa godis på de=)
Hann med ca 7 olika frisyrer i fredags..Ja e de inte kläderna så ere håret!
Vi drog på All Star där de var fett mkt folk och massa roliga man kännde..
Fick i mej lite mer vin än jag hade planerat...Fan MAlin!!!!!
Efter krogen blev de MAx....Jag hatar att äta efter krogen..Vet ej varför men kanske för att jag allti får marddrömmar om jag ska sova på full mage=(
De ångrade jag på söndagen kan ja säga...Den där efter krogen maten brukar ju ändå resultera i att man mår bättre dagen efter=)
Mådde inte dåligt men man va ju seeeeeeg..
JObbade 11-17.30...Men Heidan sa att jag såg Fräsch ut så jag tror på hon=)
Blir inga bilder då jag inte har nån kamera just nu...it sucks!
Får se sen om bruds fick nå roliga kort!
Kastar upp lite gammalt bara så ni får nå att se!!
Hejpa!





Kommentarer
Ida

Haha ja ja vi pajjade både tv och dator för dig.

Ska se om jag lägger upp bilder ikväll, jar har nåra goa foton!

2010-09-14 @ 10:12:20
URL: http://idasandqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0