I natten...........

God kväll!!Här sitter jag proppmätt i mörkret!!
JObbat kväll så tog mej en tallrik med trasiga flingor och mjök när jag kom hem...Inte så mättande..
Efter en timme fick jag cravings!!MEEEEERAAA!!!
Så stekte upp två ägg på rostade mackor å ett glas Oboy!!För jävla va fint de satt!!
Igårkväll var jag knäckt efter jobbet..La mej till sängs kl 10 så somnade dock kanske vid tolvv??
Valnade däremot innan åtta idag super pigg..si så där lagomt innan jobbet började kl 12 blev jag dödstrött...
Fått pimpla kaffe för att ens orka vara trevlig=)
Men på morgonen  hann jag dammsuga i mina nya leopard skor från Hm!!

99:- Pjux inte illa=)!??
Invigde även min nya "kondom" mössa till höstens kyla!!

Satan den va taaaight!HAr stort huvve!!!=)
Inorgon börjar jag kl 8 så borde gå å sova..
SKa på modevisning med Karin på kvälla samt lite kvällsöppet shopping=)
Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0