Kvälls myyyys!!

God kväll!!!Sitter i soffan och har lite pläd mys med Donna=)
HAr vart en skön dag. Hunnit bygga klart campingen idag plus lite extra på skor och textil!!
Alltid bra att ligga före=)
Nu äre bara en arbetsdag kvar tills fredag då de e LÖNING och jag är LEDIG!!!!!!!!!!!
Ska möta upp Anniz med bebis och spendera lite stålars!!=)


Tidigare idag tömde jag datorn på allt!!Rubb å stubb.
Den ska på lagning och förhoppningsvist börja fungera normalt igen så jag slipper köpa en ny!
MEn jag hann så klart med en dagens bild!!
Cloes up!
Puss på de!

Hejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0