LÄttad!!

Äntligen ledig IGEN!!!
Två dagar på en vecka de var fan..VECKOR SEN!!!
Bara vaknat en gång inatt tok täppt i näsan=)
Och idagdårå!!Så mår jag såååå mkt BÄTTRE!!!Äntligen!
Var svårt irriterad igårkväll när jag intagit en halv flaska nässpray, 10 Ipren och snytit mej hundra gånger.
Idag kan jag nämligen svälja utan att de gör ont=)..Maten smakar inte så mkt ännu=/
Men de känns som att örat har lättat oxså!
SKÖNT
Trodde jag skulle få ringa läkarn idag igen=)
Så vad ska jag hitta på idag då??
Joo.

Dagens to do List är:

Först äta klart min frukost=)
Duscha
Sy fast mitt löshår på träns spännen...
Sy IN min nya fejkskinn jacka från Hm
Brumma förbi Jysk som har ny invigning. Hoppas på att fynda nå till läggan som snart blir tom.
Handla på ica maxi
Dammsuga.
Baka bröd
Baka mina fantastiska tranbärskakor.
Skura efter mej=)
Och om jag hinner ska jag SOLA!!!!

Vad ska ni hitta på??=)


Kommentarer
annelie

är det over and out med Erik eller? Är det han som tömmer läggan?

2010-09-16 @ 12:17:05
Juha

Vad vi ska göra idag? Jo vi ska äta upp alla kakor du bakat!!

2010-09-16 @ 13:51:13
URL: http://spookface.wblogg.se/
Ida

Jag undrar samma sak som Annelie? Hänger inte riktigt med i svängarna där uppe. Tänkte på en sak, du som använder så mycket nässpray kanske skulle testa en sån här "nasenduschen" som jag har.:) Finns på apoteket och det är riktigt skönt efteråt när nästa är riktigt ursköljd.



Jag hoppas på en ridtur om ett tag om det vill sluta regna någon gång!

2010-09-16 @ 14:11:56
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0