Man kan ju inte alltid lyckas=)!!

Phjuu..Tuff dag..Trodde jag var friskare än vad jag är. Allt jag gjort har jag nästan tappat andan för.
Att bo på våning 4 utan hiss och glömma mobilen å tralla upp alla små 7 trappor tog nästan livet av mej idag!!
Hjärtat bankade som aldrig förr ¨å  jag fick stanna för att orka gå ned igen haha så sjuk e jag!!
E ett under att jag ens orkar arbeta!!Hur som helst ska jag vara frisk imorgon=)
Jobbar ju hela helgen så har inte råd att må dåligt!!
For ju som sagt var ut på storheden idag!De enda jag hittade på Jysk var en Lila pläd och en nåldyna som jag tänkt använda till mina 500 hårnålar som ligger över hela lägenheten!
Smart Va?!=)
Träffade MAttias där så hann även med en kaffe på hans lunch at work!
Treeeeevligt!
Köpte ny strykjärn på jobbet 49:-....Cräp or not?Time will tell=)
Hälsade på hos syster yster där jag rotade i deras 75% låda och fyndade ett LEOPARD hals band till Tingy i äkta skinn för endast
 49.50:-!!!!!!!!!!!!!!!!!

*pimped* my Dog!=)..Åså den nya pläden där bak=)

Väl hemma har jag försökt baka, laga och baka samtidigt!
Började med bröd degen. Sen koka kycklingen i go sky. Blanda ihop kak smeten.
Klicka ut kakorna och in i ugnen. Börja med riset. Knåda degen.
Glömma bort kakorna i ugnen. SVÄRA!!!!!!!!
Suck.....Black or white?Ja ni får välja!Lyckligtvist fick jag två plåtar av smeten=)

Ja man kan ju inte alltid lyckas=)

Maten blev godare än godast!
Nu svalnar brödet. Kanske måste tvinga i mej en bara för att nybakt e godast!

Jag har de rätt bra nu=)=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0