Sömn....

GUd så jag kan sova...
Somnade lätt halv tolv igår då efter en en timmes tupplur tidigare under dagen..
Ställde klockan på 10.10..vet inte varför de bara kändes rätt=)
Men jag tog mej fan inte upp!!Snoozade 5 min..Sen ställde jag klockan på halv elva..strax innan väckte Söt Donna mej med ett puss anfall..Då vart ja ju bara tvungen att klia henne på magen=)


Nu har jag sömn huvudvärk...Är tok hungrig..Och funderar.
Har så mkt planer i mitt huvet med denna lön som kommer på fredag...
HUr fan ska ja ha råd med mitt framkommande liv??!
Allting löser sej=)
Ha en bra dag!
KRAm


Kommentarer
Anonym

allting löser sig alltid till det bästa=) löööve you puss sis

2010-09-22 @ 15:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0