Trött

Min kropp är i obalans...
Har sovmorgon men vaknar före fan...
SVårt att somna även fast jag är trött..
Min hy är konstig...Stressad?
Går ned i vikt fastän jag försöker gå upp....
Är varm fastän jag fryser...
Ont i halsen fast utan förkylning?
VAd vill min kropp mej????????????????


Aja skönt med ledig dag ida!Ska strax ut och promenera i höst solen med Anniz och Edvin=)
Lycka att två av ens nära vänner fått bebisar när de inte verkar bli av på Mia fronten hehehe..
MEn jag har ju mina små råttor!!!=)


Kommentarer
Lisa

Hej, hittade din blogg via min syrras blogg. Ang hur du beskrev hur du mådde låter det som att du borde kolla upp dina sköldkörtelprover om det har varat en längre tid. Ett tips om det inte går över =). Hoppas att det blir bättre!

2010-09-13 @ 15:26:28
Mia

Nå fasikens!!De lät ju som en bra ide!!!Har gått å varit lite små sjuk fan i snart 2-3 månader...Många svängar till doktorn men inga svar=(...Tur ja ska dit snart igen då ska jag ta upp de med doktorn=)!!

Tack för tipset!!!!

2010-09-13 @ 19:10:34
URL: http://miahh.blogg.se/
Ida

Du kanske jobbar och stressar lite för mycket också? Tycker det verkar som du jobbar jämt. Du får unna dig lite massage hos Marie och lite andra avkopplande saker och ta hand om dig själv! :) Kram

2010-09-13 @ 20:55:05
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0