Dollar store

PÅ Dollar store i lördags köpte jag bla detta fina armband=)

5 st necessärer i grå leopard för tjugo spänn=)

Och ett glittrigt silver nagellack=)
Den bakre leopard necessären hittade jag på Gekås för 30:-
Så nu har jag 6 stycken leopard necessärer!Helt lagomt liksom?!=)

Dom hade fått in ny härlig neongröna handdukar som passar bra in i min lill toa så jag köpte Två=)




Doftvatten med trä sticks som luktar ljuvligt=)

Och Även doftpåsar som man kan lägga vart man vill, typ i klädlådan eller toan!
Smells gooood=)

Och en till neon tavla till lilldasset...Nånstans får den säkert plats=)

Sen köpte jag en jävla massa mera små saker som vanligt=)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0