Första arbetsdagen!!

Trodde jag skulle vara knäckt när kl ringde kl 6 efter typ fem timmars sömn!
Men nääh!!
Upp och hoppa..äta nyttig frukost. Måndag ni vet början på ens nya liv=) haha
For till jobbet och hade verkligen jätte kul!!
Har börjat bygga om klädavdelnngen och jag hann nääääästan klart!
imorrn åker lite höst nyheter upp..lääängtar nästan tills klockan ringer kl 6 igen=)
Ikväll har jag lite tjej mys med mej själv...=)
Tog en lång prommis när jag kom hem..duschade och gjorde den godaste rostbiffsallad jag smakat!!!
Sås på creme-f, keso, lite fetaost och en god krydda som heter nånting med stil såsom sourcream, coconut + nå mer!Ska fota när jag ids ni MÅSTE köpa!
Men iafl slurpeli gott=)
Nu smuttar jag på lite kaffe samt målar nagarna med mina nya färger jag köpte under resan!
Rosa på tåisarna och guld på fingernaglarna=)
KOmmer bli Awsome!!
Avslutar detta blogg inlägg helt jävla happy!!!Glad att vara tillbaka på jobbet??
weird..men de e jag=)!!
*pöss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0